Volgers

zaterdag 15 juni 2013

ABC challenges: Pretty in pink

Goeiemiddag!
Eerst en vooral welkom aan mijn nieuwe volgers.  Wat leuk dat jullie interesse hebben in mijn nieuwe creaties.

Het kaartje dat ik jullie ditmaal wil tonen maakte ik voor de nieuwe uitdaging bij ABC Challenges.  Onze sponsor deze keer is My favorite things.  Je kan een waardebon een leuke waardebon winnen!
Hun stempels zijn voor mij niet de makkelijkste om in te kleuren of te verwerken op een kaart.
Onze uitdaging deze keer is Pretty in pink.  Daarom ging ik opnieuw met mijn roze copics aan de slag. 
Ik gebruikte veel restjes papier, het papier met vlindertjes komt van Pipoos, de andere weet ik niet meer. 
Een tijdje geleden kocht ik een nieuw kleedje.  Aan het label hing een leuk metalen hartje met een roze lintje.  Dat kon ik toen uiteraard niet weggooien en heb ik op dit kaartje gebruikt.  Verder gebruikte ik enkele plakpareltjes, mallen van Olba en Cheery Lin, een stempel van Nicole Verkooyen en bloempjes uit eigen voorraad.
Voor de binnenkant gebruikte ik hetzelfde papier.  De lay-out paste ik een beetje aan.
Met dit kaartje neem ik deel aan volgende challenges:
- Sentimental Sundays: Metal findings
- De creatieve zebra: maak een kinderkaart
- Bearly mine: anything goes
- Crafty Catz: let's go pink

11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Natalie, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card both inside and out. Gorgeous colours and colouring..Thank you for joining us at Bearly-Mine challenge this week and hoping we see you again. Good luck..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastic card! I love your coloured image and also the embellishments that you have added.

    Thanks for sharing at Bearly Mine this week.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty card and lovely colouring.......thanks for joining in at Crafty Catz
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh so lovely ...thanks so much for sharing with us at CRAFTY CATZ x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een prachtige kinderkaart gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt en leuk dat je mee doet met de challenge van DCZ, succes!

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card and cute image. Thank you for sharing with us at BearlyMine Challenges this week. Good luck. hugs Jackie DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje!! Ben je volger geworden, sorry had het eerder moeten doen..
    Lieve groetjes uit Italie van je CF teamie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen