Volgers

zaterdag 1 juni 2013

Crafty friends: anything goes

Vandaag is het zover!  Het hele design-team kijkt er al enkele weken naar uit: de eerste uitdaging op ons nieuwe blog!  Hopelijk komen jullie allemaal gezellig meedoen want we beginnen met een 'alles mag'-uitdaging.  De sponsor deze week is Milk Coffee.







Ik ging aan de slag met 'Tiffany swimming wearing bikini'.  Dit kaartje maakte ik trouwens op een supergezellige crop.  Nogmaals bedankt Els en Marijke om dit te organiseren.  Ik heb me enorm geamuseerd!
 Het superleuke papier is van de collectie 'Paradise beach' van Echo paper.  Dit paste perfect bij deze stempel!  Op dit papier staan ook enkele surfbordjes afgebeeld.  Geweldig als origineel embellishment.
Ook de lettertjes horen bij deze collectie.  De bloempjes en pareltjes komen uit eigen voorraad.
Voor de binnenkant gebruikte ik ditmaal een andere lay-out en ander papier, nog steeds van dezelfde collectie.  Ik vind het zo leuk met die visjes!  Onderaan voegde ik hier nog een strandhanddoek met parasol aan toe.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende uitdaging:
 Kaartjes Inspiratie: alles mag



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk, zomers kaartje!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nathalie,

    Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Ik ga zeker proberen om mee te doen met de challenge.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gedaan, en het was idd een leuke cropdag!
    En ook heel leuk dat je meedoet met de KIC challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Natalie!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen