Volgers

zaterdag 29 juni 2013

Kaartje voor Crafty Friends Challenge blog

Goeiemorgen allemaal!

de laatste schooldag van het jaar zit er weer op.  Ik ben gisterenavond nog iets gaan eten met mijn collega's, het was enorm plezant!

Vandaag wil ik jullie een kaartje toonde dat ik maakte voor de nieuwe uitdaging bij Crafty Friends.  Deze luidt deze maand: BLING!  Niet zo moeilijk hé!  Onze sponsor deze maand is:






 Alle design team-leden mochten een stempel kiezen.  Ik koos voor Penguin Reindeer.
Ik had helemaal geen zin om te werken met traditionele kerstkleuren en koos dan maar voor roze en paars.  De bling voor de uitdaging stopte ik in zijn kerstmuts.  Ook bewerkte ik de kerstbal met glossy accent.  Op de foto zie je het niet zo duidelijk, maar in realtiteit steeds een leuk effect.  Bedankt Els om me dit geweldig product te leren kennen!

Ik gebruikte ditmaal papier van een blokje dat ik vorig jaar kocht bij Kruidvat.  Boven en onder de digitale stempel vond ik een ponponlintje wel leuk staan.  In de hoekjes gebruikte ik een mal van Memory Box en voor de eerste keer voegde ik een superleuke stempel van Whimsy toe.  Deze kocht ik enkele weken geleden maar had ik nog niet gebruikt.

Hopelijk komen jullie allemaal gezellig meedoen aan onze uitdaging!

Met deze kaart neem ik deel aan volgende uitdaging:
Sunday sketch and stamp: schets

3 opmerkingen:

  1. I love it.....perfect and vibrant colours for Christmas, and the penguin is adorable.

    Thank you for sharing with us at Sunday Sketch and stamp
    Claire x
    (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your coloring is amazing...darling card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat een schitterende kaart. Super mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen