Volgers

zaterdag 1 juni 2013

ABC: O for Open

Vandaag gaat er weer een nieuwe uitdaging van start bij ABC Challenges.  We zijn ondertussen bij de letter O aangekomen, die staat dit keer voor Open!  Makkelijk hé!  We hebben ditmaal 2 sponsors: Marker Pop en Paper Shelter.  Ik ging aan de slag met een stempel van Paper Shelter "Spring swing II".  En dit is het resultaat.

Het papier is van FabScraps.  Dit ligt al een tijdje in de kast maar had ik nog niet gebruikt.  Bij deze stempel past het perfect!  Zoals altijd kleurde ik ook dit plaatje in met mijn copics.
En voor de allereerste keer maakte ik zelf bloempjes!  Niet allemaal natuurlijk!  Ik maakte voor deze kaart de 2 grootste bloemen.  Op deze foto de bovenste bloem.
De tekststempel komt uit de collectie van Marianne Design.  Net zoals bij het ingekleurde plaatje, vind je ook hierachter een nestabilitie van Spellbinders.
Voor de binnenkant gebruikte ik hetzelfde papier met ongeveer dezelfde lay-out.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- Hobby Cutz Challenges: flowers
- De creatieve zebra: kleuren roze + groen
- Hobbyhome hobbyartikelen: bingo (stans - kant - bloem OF Cutie stamp - kant - parels)

3 opmerkingen:

  1. Fantastic!! Love your layout and your colouring is very good! Thank you for sharing your lovely creation with us at Hobbycutz. Good Luck......
    Crafty Hugs
    Denise
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    Wat een prachtige kaart heel mooi ingekleurd en erg leuk in de pasteltintjes .
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge bij het blog van HobbyHome.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the design papers and your colouring is gorgeous...Thank you for entering our Challenge this week...Hope to see you again soon...Kobie - Designer & Owner - Hobbycutz Challenges

    BeantwoordenVerwijderen