Volgers

zondag 9 juni 2013

Old letter rose

Tijdens de workshop vrijdag, liet Els me een kaart zien waarop ze de Old letter rose van Joy had gebruikt.  Ze had deze op kraft gestempeld en dan ingekleurd.  Ik vond haar kaart prachtig!  Aangezien ik toch in de winkel was, nam ik maar meteen kraft papier mee, de stempel had ik enkele weken geleden reeds gekocht.  Vandaag ben ik achter mijn knutseltafel gekropen en ben ik aan de slag gegaan met mijn copics.  Inkleuren op kraft is toch niet zo makkelijk!  
 Ik kocht ook meteen een takje van Joy, dat ik op deze kaart perfect kon gebruiken.  De bloempjes zijn uit eigen voorraad.  De uiterst links en rechtse maakte ik zelf met een mal van Memory box en enkele plakparels.
 De binnenkant van de kaart hield ik heel eenvoudig.  Ik gebruikte hetzelfde papier als op de voorkant, maar voegde geen extra zaken toe.

Alle randen zijn bewerkt met de distress tool en nadien met distress inkt Vintage photo.  Zo kreeg de kaart een nog wat ouder uitzicht.  Onderaan voegde ik nog een hoekje toe van Noor.  Achter de tekst gebruikte ik nog een Nestabilitie van Spellbinder.
Het was geen eenvoudige kaart om te maken, maar ik ben enorm fier op het resultaat.
Met deze kaart neem ik deel aan volgende uitdaging:
 Bearly mine: dies and/or punches

5 opmerkingen: