Volgers

zaterdag 8 juni 2013

Crafty Friends: bingo

Goeiemorgen!

Vandaag gaat er een nieuwe uitdaging van start bij Crafty Friends.  Het thema deze week is 'Bingo'.

Onze sponsor is:


Ik gebruikte een stempel van deze sponsor en maakte hiermee volgende kaart.

Het papier komt van een paperpad dat hier al een hele tijd ligt: So happy together van Echo Paper.  Ik voegde verschillende bloempjes en knoopjes toe.  De tekst vind je op de tag bovenaan.
Voor de binnenkant gebruikte ik hetzelfde papier.  Hier zie je ook de Floral Ovals van Spellbinders.
Met deze kaart neem ik deel aan volgende uitdaging:
Nederlandse kaartenuitdaging: schets


4 opmerkingen:

  1. Hoi Natalie, wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik vind de kleuren schitterend! Bedankt voor je deelname aan de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Natalie, ik vind hem supermooi geworden, prachtige uitwerking van de sketch ook.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Natalie
    Fabulous card..... Stunning image
    Hugs Sylvie xxx

    BeantwoordenVerwijderen