Volgers

maandag 29 juli 2013

Birds

Goeiemorgen!

Het ziet er naar uit dat het vandaag weer een mooie dag gaat worden.  Maar wat staat er hier op het programma: poetsen!  Tja, die dingen moeten ook gebeuren zeker!

Vrijdag startte ik al met het inkleuren van dit plaatje.  Met véél pauzes is het kaartje nu eindelijk klaar.
 Het afdrukje kreeg ik van Ann.  Ik vind deze Tilda echt wel leuk.  Ze biedt zoveel mogelijkheden!
Ik zal maar niet teveel tateren, zo raakt het huis natuurlijk niet proper.

Met dit kaartje neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- Crafts 4 eternity: anything goes
- Card mania: summer blooms

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Natalie, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card! Thanks for joining us at Card Mania Challenges. Good luck and hope you'll join us again.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card! Thank you so much for playing along at Card Mania! Good luck! Ani

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful card! Lovely colours and design. Thanks for joining us at
    Card Mania Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen