Volgers

zondag 7 juli 2013

X-mas in July

Gisteren had ik een geweldige dag!  Cart 'n scrap art organiseerde een leuke workshop: X-mas in July.  We kregen allemaal een pakketje met prachtig papier van Bo Bunny, bijpassende cardstock, lintjes,...  Alles om leuke kaartjes of lay-outs te maken zat er in!  Er waren ook Magnolia stempels die we mochten gebruiken, snijmalletjes,...  Logisch toch dat ik het geweldig vond!

De voorkant van de kaart werkte ik volledig af tijdens de workshop.  Ik gebruikte enkele nieuwe Joy-stansen: de kerststerren en de rand met kerststerren.  De laatste komt een stukje onder het afdrukje uit.
Aangezien ik héél traag kleur en misschien wat teveel babbelde met de andere vrouwen, heb ik de binnenkant thuis afgewerkt.
Aan de rechterkant gebruikte ik opnieuw een leuke Magnolia stempel met een tekstje dat ik thuis vond.
Aan de linkerkant liet ik plaats om zelf nog iets te schrijven.
Zo ziet de binnenkant er in zijn geheel uit.
Met deze kaart neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- Card mania: Christmas in July
- Crafty hazelnut's christmas Challenge extra: anything goes
- Webshop AnMa Creatief: gebruik stansen
- Dutch card lovers: Christmas in July
- The ribbon girl: add a bow

11 opmerkingen:

  1. Hoi Nathalie,

    Prachtige kaart. En ja, die nieuwe stermallen zijn geweldig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Werkelijk een plaatje!
    Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat schitterend Natalie, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very beautiful card! Gorgeous colours and so many beautiful details. Thanks for joining us at Card Mania Challenges. Good luck and hope you'll join us again.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous, sweet card - thanks for entering my CHNC challenge extra for July – hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute Christmas card! Thank you for playing along at Card Mania! Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart! Prachtige kleuren voor een kerstkaart. En mooi kleurwerk!!!

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje en echt prachtig uitgewerkt!!
    Dank je wel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die is echt schitterend, hele mooie kleurencombi, dit blijft toch één van mijn favoriete kleurencombi.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en de stempel is echt prachtig ingekleurd. Leuk dat je meedoet met de julichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje hoor moie details ook en gaaf afgewerkt. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen