Volgers

zaterdag 6 juli 2013

Het is zomer!

Goeiemorgen!

Vandaag gaat er een nieuwe uitdaging van start bij Crafty friends.  Deze keer krijg je een zomerfoto als inspiratie.  We hebben weer een leuke sponsor:
Ik gebruikte een leuke digi van hen en maakte er dit kaartje mee.
 Het leuke papier is een collectie van KaiserCraft.  Het past perfect bij een zomers thema!  Ook de tekst hoorde bij deze collectie.
De digi kleurde ik opnieuw in met mijn copics.  Ik vond deze best een moeilijke!
Met deze kaart neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- Creatalicious: all about summer
- Incy wincy: summer lovin

7 opmerkingen:

  1. Hi Natalie
    Perfect card for this time of the year. Love every element you used!! Thank you for your lovely comment.
    Michaela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natalie, this is a very sassy summer creation.
    {Would love you to visit my blog and join my 600-Follower Give-Away. Thank you so much if you already have entered and good luck.}
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Natali, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lov'in that summer feel! Thanks for playing with us this week at Incy Wincy! Hope to see you around again soon!
    Hugs,
    Karen C DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous card!
    Thank you soo much for taking part in our "All about summer” challenge & good luck in the draw…
    Hope to see you again in our new challenge.

    Hugs,
    Melanie
    (DT Creatalicious Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen