Volgers

maandag 22 juli 2013

Vleugels!

Wat een weer!  We zijn net terug van Kroatië en krijgen hier dezelfde stralende zon!  Hoe zalig ik het ook vind in de zon, dit is voor mij toch een beetje te warm.  Mijn handen zijn zo plakkerig dat ik bang ben van vingerafdrukjes achter te laten op mijn kaarten...

Voor dit kaartje gebruikte ik een digi van Emerald Faeries: Alley and Beeble.  Ik gebruikte papier van Little yellow bicycle: Poppy.  
Ik vind het papier prachtig, maar enorm moeilijk om mee te werken.  In mijn beperkte aantal copics zit nog niet zoveel oranje waardoor het moeilijk was om kleuren te kiezen die goed bij het papier passen.
Met dit kaartje neem ik deel aan de uitdaging bij Fashionista Challenge: Wings


4 opmerkingen:

  1. Natalie this is so nice.

    Love the papers and image is great.

    Traceyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Really pretty Natalie..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simply beautiful Natalie !
    Thanks for joining us at Fashionista challenge for winged thing theme.
    Hugs,
    Christy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sweet card Natalie!! Beautiful colours an cute image! Thanks for partecipating at Fashionista Challenge.
    Hugs,
    Barbara GR from

    BeantwoordenVerwijderen