Volgers

woensdag 31 juli 2013

Vintage Christmas

Een tijdje geleden kocht ik mijn eerste vintage-plaatjes.  Natuurlijk moet je ze dan ook gebruiken!  Dus ging ik gisteren een keertje aan de slag.  Wat leuk zijn ze om mee te werken!  Hoewel ik het ontzettend leuk vind om mijn copics boven te halen, is het ook wel fijn om meteen aan je kaartje te kunnen beginnen. 
Alle randjes zijn bewerkt met distress-inkt, dat geeft het een wat ouder uitzicht.
Ingrediënten:
- vintage-plaatje: Marianne Design
- papier: Maja Design: vintage winter
- mal Tim Holtz: distressed doily
- distress inkt: Vintage photo
- plakpareltjes Action
- tekststempel: Marianne design
- bloempjes uit eigen voorraad
- hoekje
- kant: Marianne design
- takje: Joy!

Challenges waaraan ik deelneem:
- ABC Christmas challenge: Oh, christmas tree
- Crafts 4 eternity: anything goes

6 opmerkingen:

  1. Wat is schitterend Nathalie, ik vind het een beauty van een kaart.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Gaaf gedaan Natalie!
    Hele mooie kleuren en een leuke indeling!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nathalie,

    Wauw, schitterende kaart.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful! Such a lovely vintage card.

    Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity.

    Mari

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Nathalie. En erg mooi plaatje heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen