Volgers

donderdag 25 juli 2013

Christmas in July

Goeiemorgen!

Enkele weken geleden heb ik me geweldig goed geamuseerd bij de workshop X-mas in July bij Cart 'n scrap art in Emblem.  Ik had nog papier over en ging er gisteren opnieuw mee aan de slag.  Het Bo Bunny-papier is geen traditioneel kerstpapier, maar zo ontzettend leuk om mee te werken!
Tijdens de workshop kregen we een waardebon voor een Magnolia-kerststempel.  Dit is de stempel die ik koos.  Ik kleurde hem opnieuw in met mijn copics, maar gebruikte een andere kleur Memento-inkt. 
Ik voegde aan de slinger die Tilda vasthoudt echte belletjes toe.  Dit geeft een ontzettend leuk effect.
De nieuwe Joy-mal mocht natuurlijk niet ontbreken.  De tekststempel is van Marianne design.
Natuurlijk mogen er geen bloempjes ontbreken!
Dit is het dan geworden.
Rechts onderaan voegde ik nog een hoekje toe van Memory box dat ik bewerkte met liquid pearls.
Ik ben helemaal blij met het resultaat! 

Met dit kaartje neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- The ribbon girl blog: blue and white
- Magnolia down under: Christmas in July
- Stamp and create with Magnolia: Christmas in July
- Sentimental sundays: Christmas in July
- Dutch Magnolia lovers: Kerstmis in juli
- Magnolia-licious: anything goes
- Bearly mine: anything goes
- Creative inspirations: bingo (sentiment - pearls - flowers)

9 opmerkingen:

  1. Oh this is gorgeous - love all your fabulous detailing.
    Thanx so much for joining us at MDUC this week.
    xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What an amazing card, I just love the way you've added the little bells it's very effective. Thank you for joining us at BMD. Good Luck xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So super pretty card. Love the image and colours a lot. Thanks for joining us at Sentimental Sundays Challenge this week.
    Hugs,
    Archana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, this is so lovely with all the beautiful details ! Thanks for joining us at MDUC.Hope to see you in next challenge.
    regards,
    Ying

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, love the blue and stunning image. Great embellishments.

    Hugs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so very gorgeous card and pretty too..
    Thanks for joining us at MDUC this week with Christmas in July and good luck!
    Big hugs,
    Yulis

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very nice card - Thanks for joining in with the Ribbon Girl Colour Challenge, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Natalie, wat ziet deze kaart er prachtig uit. Ook je afgewerkte kaart van winter in july is fantastisch. Ik heb nog niks gedaan met het overige papier van die dag.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jouw kaart is super mooi, Natalie.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van DML, helaas je hebt onze regels niet goed doorgelezen.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen