Volgers

vrijdag 5 juli 2013

Faith, hope and love

Goeiemiddag!

Ik ben gisteren aan de slag gegaan met een stempel van Bugaboo.  De meeste van hun stempels zijn niet echt mijn ding, maar deze vind ik helemaal geweldig!
Onder het afdrukje voegde ik een stukje kant toe.  Het gebruikte papier is een wat oudere lijn van My minds eye.  De afwerking hield ik heel eenvoudig.  Enkel 3 brads en wat bloempjes.  In de hoek voegde ik nog een postzegel van Whimsy toe. 

Wanneer de binnenkant van een kaart ook versierd is, geeft dat een kaartje toch extra uitstraling.  Ik koos hier voor dezelfde lay-out en papier.
Ik maak niet zo vaak kaarten met bloemen, maar ben wel telkens heel tevreden over het resultaat.  Misschien moet ik het toch wat vaker doen!
Met deze kaart neem ik deel aan de uitdaging bij:
Bearly mine: anything goes

1 opmerking: