Volgers

maandag 15 juli 2013

Nieuwe challenge bij ABC

Het is ondertussen de 15e van de maand en dat betekent een nieuwe uitdaging bij ABC Challenges.  Deze maand luidt de uitdaging: Roses are red.  Zoals je hieronder kan zien, is mijn kaartje helemaal niet rood!  Dit moet ook niet.  Je moet bloemen en/of de kleur rood gebruiken.  Makkelijk toch!
Onze sponsor deze maand is Bugaboo.  Ik koos een leuke bloemenstempel van hen om mee te werken.
Hoewel ik het niet de makkelijkste digi vind om in te kleuren, men ik heel tevreden over het resultaat!  Ik gebruikte slechts 1 design papier, wat voor mij héél ongebruikelijk is.  Een tekststempeltje, wat kant en een bloempje toevoegen en klaar. 

2 opmerkingen:

  1. Your card is beautiful Natalie. I love the blue and the flowers. Very pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad een prachtige kaart geworden Natalie ! Lekker romantisch ! Die bloemenstempel van Bugaboo past uitstekend in het geheel ! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen