Volgers

vrijdag 12 juli 2013

Mijn eerste Edwin-kaartje!

Mijn moeder vroeg me een tijd geleden of ik een kaartje kon maken voor vrienden.  Een mannenkaart is niet echt mijn ding, maar ik heb toch maar een poging gedaan!  Van Els kreeg ik een afdrukje van deze leuke Edwin.  Aangezien de persoon voor wie de kaart is veel naar Duitsland trekt om te gaan wandelen, was dit prentje ideaal!

Zoals steeds kleurde ik het afdrukje in met mijn copics.  Voor het eerst heb ik ook wolkjes en wat gras gekleurd.  Dit zag ik in een tutorial op het blog van copic marker Europe
Ik koos om te werken met het papier van My minds eye: Lost & found.  De kleuren pasten perfect bij het afdrukje!  Normaal werk ik met bloempjes, kantjes,...  maar dat gaat bij een mannenkaart moeilijker.  Ik voegde wel enkele knoopjes toe.  De lettertjes zijn een stempel van Whimsy.  Hierbij gebruikte ik ook een EK pons.  Onderaan zie je ook nog een stempel van Joy.
Voor het afdrukje gebruikte ik de Spellbinders Nestabilities.  Erachter zie je ook nog een filmstrip, dit is een pons van EK.
 Voor de binnenkant gebruikte ik hetzelfde papier.  Ook de filmstrip komt hier terug.
 Ik ben alvast tevreden over mijn kaartje!  Hopelijk zijn mijn moeder en de ontvanger van het kaartje dit ook!
Met dit kaartje neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- Let's craft & create: anything goes
- Marvelous Magnolia: anything goes
- Addicted to stamps: lots of layers
- Crafty Catz: colour swatch
- Dutch Magnolia lovers: Edwin of Tilda in de natuur

11 opmerkingen:

  1. Natalie, wat is je mannenkaartje goed gelukt! Zelfs met een magnoliastempel, die toch weinig mannelijk zijn... Super vind ik hem, de kleuren, de filmstrip, papierkeuze en prachtig ingekleurd. De naam van de jarige heb je er ook op een leuke manier op verwerkt, je mag terecht trots op jezelf zijn... Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is die supermooi geworden Natalie, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the image, it is very cute. Thanks for sharing it with us over at Let's Craft and Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card, great image...thanks for sharing with CRAFTY CATZ x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a wonderful card, Edwin is coloured beautifully and love the clouds and grass.
    Hugs Sue W.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. stunning card and fab image, thanks for sharing at Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so sweet!! Your colouring is adorable :) . Thank you for sharing it with us over at MMC.
    Hugs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning! A beautiful card. Thanks for joining us at Crafty Catz this week. Naomi x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om een mannenkaart te maken, dan heb je het over een echte challenge. Het is je onwijs goed gelukt, ondanks de normale tutsels en frutsels. Een leuke stoere mannenkaart is het.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend leuke en stoere kaart, Natalie.
    Bedankt dat je meedoet bij DML.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  11. FAB card for a boy!.. Love your layers.. and your coloring is Absolutely Beautiful!.. Love your colors too.. FAB Card! Love inspiration to make card for guys!..
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol :o)

    BeantwoordenVerwijderen